Místní vyhledávání je pro firmy mocným nástrojem k rozšíření zákaznické základny. Je to skvělý způsob, jak zachytit trh ve vaší místní oblasti a zvýšit povědomí o vaší značce.
Chcete-li zvýšit počet zákazníků a tržby, je důležité optimalizovat svou firmu pro místní vyhledávání. Existuje celá řada způsobů, jak toho dosáhnout, ale zde je šest osvědčených postupů, které byste měli do své strategie zahrnout:
1. Zvažte přidání adresy umístění na váš web. Aby zákazníci našli váš obchod nebo místní firmu, budou muset být schopni rychle určit polohu, kde se nacházíte. Pokud zákazník může snadno najít vaši polohu na vašem webu, ušetří mu to čas a možná i frustraci při hledání vás vyhledáním na Googlu „místní“. nebo „obchody v mém okolí.“
2. Zlepšete hodnocení svého obchodu v místním vyhledávání přidáním informací ze sociálních sítí. To pomůže zákazníkům najít vás a sdílet pozitivní recenze vaší společnosti.
3. Nabídněte nabídky nebo slevy pro místní vyhledávání na konkrétní termíny a produkty. Zákazníci, kteří hledají produkt, mohou být více nakloněni nákupu na základě jeho ceny ve srovnání s těmi, kteří nemají , takže nabízejte speciální nabídky pro určité produkty nebo vyhledávání.
4. Propagujte svou polohu na sociálních sítích a místních adresářích sdílením informací o poloze a nabídkách vaší firmy. Pomůže vám to rozšířit povědomí o vás mezi nové zákazníky a zvýšit viditelnost vaší firmy a zároveň zvýšit návštěvnost vašeho webu.
5. Využijte na svém webu funkci mapování, která zobrazuje adresu, vašeho podnikání a trasy. na místo z určitého bodu. Funkce mapy pomohou zákazníkům najít cestu k vaší firmě, aniž by museli hledat trasu nebo vás kontaktovat na sociálních sítích. Online přítomnost
6. Zveřejňujte na svých webových stránkách, blozích a stránkách sociálních médií obsah související s děním ve vaší firmě, který ukazuje, co tam zákazníci mohou osobně zažít, nebo který sdílí informace.
Místní SEO je technika, kterou mohou společnosti použít k tomu, aby se umístily na vyšších pozicích na stránkách s výsledky vyhledávačů (SERPs) pro místní vyhledávací dotazy. Společnosti s fyzickým umístěním, jako je obchod nebo kancelář, by měly optimalizovat svůj firemní zápis v Mapách Google a ve službě Moje firma na Googlu a také optimalizovat obsah okolních webových stránek. Společnost s fyzickým sídlem by také měla pracovat na optimalizaci obsahu okolního webu. Obvykle to znamená zajistit, aby se firemní zápis nacházel na domovské stránce webu a na místní stránce webu. Podobně jako u organického SEO je místní SEO proces optimalizace webových stránek a firemního zápisu za účelem dosažení lepších výsledků na SERP. Jakmile společnost získá silnější přítomnost ve své místní oblasti, může se ve svém městě nebo regionu umístit výše. Lokální SEO mohou provádět profesionálové nebo to dělat sami, pokud existuje . Geo-fencing je geografický marketingový nástroj, který umožňuje podnikům zacílit na potenciální zákazníky tím, že je zacílí v určité oblasti nebo okruhu jejich podnikání. Geo-fencing je metoda, jak přesně určit polohu online uživatele a doručit mu obsah na základě jeho polohy. To lze provést prostřednictvím libovolného softwaru, jako je například Google Mapy nebo stažením aplikace geo-fencing. Místní SEO je proces optimalizace obsahu webových stránek tak, aby více odpovídal potřebám a zájmům zamýšleného publika. Cílem je zajistit, aby si obsahu na vašem webu všimli lidé, kteří hledají to, co nabízíte. Existuje mnoho různých způsobů místního SEO, takže budete muset udělat nějakou detektivní práci, abyste zjistili nejlepší možnost pro váš web. 2. Vyhledání geograficky cíleného výklenku Pokud víte, na jakou konkrétní oblast chcete cílit, můžete použít Google nebo jakýkoli jiný vyhledávač, který má funkci geografického cílení. Hledejte klíčová slova jako „místní SEO“ „SEO in San Francisco“ nebo „SEO v Kalifornii“. Možná se vám podaří najít web, který je již optimalizován pro vaši oblast. 3. SEO strategie S místním SEO dosáhnete mnohem většího úspěchu, pokud budete mít strategii SEO, která zahrnuje některé nebo všechny z následujících kroků: o Vyhodnoťte, kolik potenciálních zákazníků je na zamýšleném trhu.
klíčová slova: tipy na seo na stránce, tipy na optimalizaci stránky, seo umístění
SEO je složitý proces. Následující tipy by vám měly poskytnout náskok při optimalizaci strategie.
1. Optimalizujte své stránky pro long-tail klíčová slova.
2. Zahrnout klíčová slova v názvu značky a meta popisy.
3. Zahrňte odkazy na relevantní stránky a články na vašem webu.
4. Napište jedinečný obsah bohatý na klíčová slova pro každou stránku vašeho webu.
5. Používejte ve svém obsahu různá klíčová slova a synonyma.
6. Pokud zákazník hledá produkt nebo službu, použijte jako klíčové slovo ve své adrese URL název vaší značky, aby pro něj bylo snazší najít váš web.
7. Propagujte pomocí kanálů sociálních médií, které jsou relevantní pro produkt nebo službu, kterou nabízíte, a pište příspěvky na blog o tom, jak na těchto kanálech obsluhujete zákazníky.
Tipy pro zvýšení návštěvnosti webu
– Buďte konzistentní a vytrvalí v obsahu webových stránek
– Přidejte na svůj web blog
– Vytvořte si stránku na Facebooku a zveřejněte aktualizace
– Přidejte na svůj web tlačítka pro sdílení na sociálních sítích
– Vytvořte tlačítko „výzva k akci“, které návštěvníkům usnadní sdílení vašeho obsahu s ostatními
– Poskytněte na svém webu ikony sociálních médií, abyste návštěvníkům usnadnili sdílení vašeho obsahu na jiných sociálních sítích
– Poskytněte tlačítka sdílení s odkazy na související obsah v článku
SEO se stává stále důležitějším pro podniky v mnoha různých odvětvích. Ať už pracujete v odvětví služeb, maloobchodu nebo v jakémkoli jiném odvětví, pro úspěch je nezbytná silná online přítomnost. Lokální SEO je typ SEO, který se zaměřuje na hodnocení vašeho webu ve výsledcích vyhledávání v konkrétní geografické lokalitě. Toho lze dosáhnout přidáním klíčových slov a frází specifických pro danou oblast na váš web.
Tady několik tipů pro zlepšení místního výkonu SEO:
– Optimalizujte design svých webových stránek. Ujistěte se, že máte web připravený pro mobily s domovskou stránkou optimalizovanou pro každé zařízení. Pokud váš web není vhodný pro mobily, bude těžké se umístit na první stránce s výsledky vyhledávání a nakonec bude váš obchod navštěvovat méně zákazníků.
– Udělat určitě máš dobrý obsah. Vaše stránky by měly používat klíčová slova, která lidé ve vašem regionu hledají.
– Přidejte na svůj web fyzickou adresu, telefonní číslo a mapu.
– Zahrňte místní historii nebo časovou osu událostí, která je spojena s místem, na kterém se řadíte.
– Kromě stránek s výsledky vyhledávání přidejte recenze a posudky zákazníků .
– Použijte popisky fotografií a popište obrázek.
Lokální lokalizační služby jsou jedním z nejrychleji rostoucích a nejvýkonnějších dostupných marketingových nástrojů. Oslovením spotřebitelů v obchodech a u nich doma mohou společnosti zvýšit povědomí o značce a zvýšit počet konverzí. Mobilní zařízení poskytují pozemní zpravodajství, které informuje o produktovém mixu a rozložení prodejen, což zlepšuje zákaznickou zkušenost. Přitom tohle všechno data lze použít ke zlepšení automatizace marketingu a CRM. Lokalizační marketing je o tom, jak se dostat do kontaktu se spotřebiteli tam, kde se nacházejí, a pomocí těchto informací je oslovit ve vhodnou dobu a na místě. Lokalizační marketing je praxe přizpůsobení marketingového úsilí konkrétní geografické poloze, zejména cílení na konkrétní regiony nebo trhy. Geolokace označuje akt určení aktuálních GPS souřadnic osoby a jejich použití k cílení reklam nebo doporučení produktů. Mobilní marketing je jakákoli forma mobilní reklamy a propagace, včetně reklamy na mobilních webech, v aplikacích.
Geomarketingový plán má stejnou funkci jako marketingový plán. Definuje cíle podniku z hlediska geografického rozsahu a marketingových aktivit, které budou k dosažení těchto cílů použity. Geografický marketingový plán je plán pro geografickou polohu společnosti, který definuje požadované cílové publikum a strategii pro jeho dosažení.
Geografické cílení je proces cílení obsahu na konkrétní geografickou oblast. Geotargeting lze provádět pomocí mnoha metod, od signálů mobilních telefonů po soubory cookie. Níže jsou uvedeny některé běžné metody geografického cílení: Reklamní kampaně, které využívají společnou registraci s online službami s podporou GPS. Geotargeting používá společné registrace k analýze polohy návštěvníků webových stránek a určení provoz. Nastavení společné registrace se službou Google Map Maker za účelem zjištění polohy návštěvníků webu a návštěvnosti cíle. Geografické cílení webových stránek pomocí analýzy IP adresy návštěvníků nebo cílové návštěvnosti za účelem přizpůsobení konkrétní reklamní kampaně odpovídajícím způsobem. To lze provést pomocí geografického cílení názvu domény, které využívá službu vyhledávání IP k analýze typu a země.
Geomarketing je akt zacílení reklamní kampaně na oblast nebo region s cílem poskytnout společnosti nejlepší příležitost oslovit spotřebitele v konkrétní geografické lokalitě. Tato praxe existuje po celá desetiletí, ale v posledních několika letech zaznamenala nárůst používání se zavedením reklamy založené na umístění. Geomarketingové kampaně mají obvykle dva typy cílů: povědomí a konverze. Informační kampaně se obvykle používají k budování povědomí o značce , zatímco cílem konverzní kampaně by bylo povzbudit spotřebitele ke koupi produktu. Geomarketing je specificky využíván v reklamní oblasti, na rozdíl od marketingu. Obecně existují tři typy geomarketerů: Ne všichni marketéři využívají geomarketing, ale mnozí ano a je nedílnou součástí mnoha marketingových kampaní. A je to hlavní nástroj používaný mnoha společnostmi speciálně v oblasti reklamy. Geomarketing je považován za efektivní, když je společnost schopna dosáhnout většího prodeje nebo zvýšit zisk. Umožňuje obchodníkům pochopit, kde lze nalézt jejich cílový trh, a nutí je usilovněji oslovovat své publikum. Geomarketing se v posledních letech stal více rozšířeným.
Místní SEO je skvělý nápad, pokud provozujete malou místní firmu. Umožňuje vám získat zákazníky, kteří mají skutečný zájem o vaše služby nebo produkty.
Lokální SEO je proces budování viditelnosti vašeho webu v seznamu místních výsledků vyhledávání pro fráze související s konkrétním místem. Cílem této strategie je přilákat zákazníky z blízkého okolí a zvýšit povědomí o značce v dané geografické oblasti.
Pro zahájení lokálního pozicování se vyplatí vypracovat účinný akční plán, který zohlední optimalizaci zápisu Google, tvorbu obsahu z hlediska lokálních klíčových slov a propagaci značky mezi příjemci z nejbližšího okolí.
Cenu lokálního umístění webu určuje mnoho faktorů. Přestože se tato strategie v mnoha případech ukazuje jako o něco levnější než standardní SEO, stále vyžaduje určité finanční výdaje. Chcete-li zjistit přesnou nabídku, obraťte se na SEO agenturu.
Doba lokálního pozicování vyplývá z mnoha aspektů, jako je konkurenceschopnost odvětví, aktuální pozice stránky ve vyhledávači nebo obtížnost klíčových slov. Přestože je tato strategie o něco méně časově náročná než standardní SEO, na její účinky si musíte počkat několik měsíců.
Lokální SEO poskytuje mnoho výhod, díky kterým může každá místní firma rozvíjet své podnikání online. Mezi nejdůležitější výhody této strategie patří větší povědomí o značce v dané geografické oblasti, lepší viditelnost na Googlu a uspokojivé prodejní výsledky.
Začni
od SEO konzultace
zdarma
Investujte do podrobné SEO konzultace a zjistěte více o výkonu vašeho internetového obchodu. Uděláme pro vás komplexní analýzu, díky které získáte jasnou představu o tom, co je potřeba zlepšit.