Případová studie – Epaka.pl

Případová studie – Epaka.pl

KONZULTACE A AUDIT

Klient při bezplatné konzultaci uvedl jednoho konkurenta, který byl z obchodního hlediska menší než oni, ale statistiky v Google Analytics ukázaly, že dosahují mnohem lepších výsledků ve srovnání s klientem. Jak je možné, že menší firma dokáže generovat lepší zisk? Na tuto otázku odpověděl Patryk Olszewski – viceprezident správní rady skupiny iCEA. Po provedení komplexního auditu jsme zjistili, co je důvodem vysoké viditelnosti konkurenta a vyjmenovali jsme akce, které jim umožnily takového efektu dosáhnout.

ZAČÁTEK SPOLUPRÁCE

Se společností Epaka jsme začali spolupracovat v listopadu 2018. Strategie, kterou jsme navrhli, vycházela mimo jiné z vytváření vyhrazených vstupních stránek pro několik různých frází v obměně s městy, např. [kurýr] [město] nebo [objednat kurýra] [město]. Tyto aktivity umožnily zvýšit viditelnost stránky, která již byla indexována pro velké množství klíčových slov:

Tento graf dokazuje, že do „stropu“ je ještě hodně daleko. Náš klient měl velký potenciál rozvoje, ale předchozí agentura ho plně nevyužila.

Nasza propozycja

ZVÝŠENÍ VIDITELNOSTI V TOP50

Experti iCEA Group vědí, že větší viditelnost nemusí vždy znamenat větší návštěvnost webu – záleží na kalorickém obsahu klíčových slov, na která je web viditelný. Pro klienta však bylo důležité „předběhnout“ uvedeného konkurenta, což se pro top50 podařilo:

Nárůst konverzí a návštěvnosti díky frázím v top10

Indexování webu pomocí nových klíčových slov výrazně zvýšilo potenciál webu. V souvislosti se získáváním návštěvnosti a konverzí je však klíčové, aby se zobrazilo v top 10 výsledků vyhledávání pro co nejvíce frází. Toto jsou klíčové pozice, které se podílejí na získávání návštěvnosti, o čemž svědčí průměrné CTR pro jednotlivé pozice ve výsledcích vyhledávání:

Nárůst konverzí a návštěvnosti díky frázím v top10

Další etapou byly tedy aktivity zaměřené na zvýšení pozice u již zaindexovaných frází, což mělo za následek zvýšení návštěvnosti webu klienta. Postupem času se počet klíčových slov v prvních 10 a nejlepších 3 výsledcích vyhledávání zvýšil:

SOUČASNÁ SITUACE ZÁKAZNÍKA

V současné době je většina frází, pro které je zákazník viditelný, v rozsahu položek, které se podílejí na získávání návštěvnosti:

Většinou se jedná o fráze s velmi vysokým kalorickým obsahem, díky kterému získáváme návštěvnost webu. Tato klíčová slova jsou totiž uživateli velmi často vyhledávána a tudíž velmi konkurenceschopná. Zde je několik příkladů vysoce kalorických klíčových frází:

słowa kluczowe

ODHAD

Návštěvnost odhadovaná SENUTO a její hodnota z hlediska rozpočtu kampaně Google Ads, která by musela být provedena, aby se taková návštěvnost vygenerovala, dnes dosahuje gigantických hodnot:

ODHAD

Jak můžete vidět na výše uvedeném příkladu, správně zvolená SEO strategie vám umožňuje udržet si náskok před konkurencí ve výsledcích vyhledávání. Správně implementované změny umožňují našemu obchodu oslovit zákazníky, kteří dříve nakupovali u konkurence.

OBJEDNEJTE SI ZDARMA SEO AUDIT

    Odesílání

    Začni

    od SEO konzultace
    zdarma

    Investujte do podrobné SEO konzultace a zjistěte více o výkonu vašeho internetového obchodu. Uděláme pro vás komplexní analýzu, díky které získáte jasnou představu o tom, co je potřeba zlepšit.

    • I Náš SEO expert vás bude kontaktovat telefonicky.
    • II Domluvíme si bezplatnou konzultaci v čase, který vám vyhovuje.
    • III SEO konzultant provede audit vašeho webu a poskytne vám strategická doporučení, která zlepší výkon vašeho internetového obchodu.
    • IV Obdržíte podrobnou SEO zprávu zohledňující řadu důležitých faktorů hodnocení Google.

    Thank you
    for your contact.

    Let’s start growing
    your traffic

    Go back to the home page