Zahraniční SEO je proces optimalizace webu tak, aby se lépe umisťoval ve výsledcích vyhledávání mimo domovskou zemi. Zahraniční SEO je důležitou součástí globalizované digitální marketingové strategie. Zahraniční SEO se obvykle aplikuje na webové stránky v anglickém jazyce, ale lze jej aplikovat i na webové stránky v jakémkoli jazyce. Mezinárodní SEO je proces optimalizace webových stránek tak, aby se lépe umístily ve výsledcích vyhledávání mimo domovskou zemi. Mezinárodní SEO je důležitou součástí globalizované digitální marketingové strategie. Zahraniční SEO se obvykle aplikuje na weby v anglickém jazyce, ale lze jej použít na weby v jakémkoli jazyce.
Foreign SEO je online marketingová strategie, která zahrnuje cílení na zahraniční weby a zahraniční vyhledávače.
„Cizí“ je relativní pojem, který by se neměl brát doslova. Zahraniční SEO marketingové taktiky jsou určeny pro použití na internetu, takže jakýkoli web, který se nenachází ve stejné zemi jako vaše společnost nebo organizace, je považován za „cizí“ web. Zahraniční SEO je také často označováno jako „mezinárodní SEO“. a „Mezinárodní marketing.“ Zahraniční SEO je druh SEO marketingu, který využívá taktiky, které se běžně vyskytují na zahraničních webech k vytvoření odkazů na váš web. Tyto taktiky zahrnují používání blogů, sociálních médií a adresářů ke zvýšení viditelnosti vašeho webu.
Protože vaše společnost expandovala do zámoří, budete se nyní muset zaměřit na SEO pro zemi, do které jste vstoupili. Abyste uspěli ve výzvě nové země, mohou vám pomoci následující tipy:
1. Publikovat obsah
2. Vytvořte místní odkazy
3. Budujte vztahy s blogery v dané zemi
4. Budujte vztahy s průmyslovými influencery v dané zemi
5. Budujte vztahy s novináři v dané zemi
6. Zapojte se do sociálních médií v zemi
7. Rozšiřte svou strategii obsahového marketingu
8. Zaměřte se na vytvoření webu pro danou zemi
1. Pochopte trh Prvním krokem k pochopení trhu je provést hloubkový průzkum trhu. To by mělo zahrnovat identifikaci velikosti trhu, průměrného příjmu, platných předpisů a zákonů, kterými se trh řídí. Je také důležité vědět, zda existují nějaké zvyky a tradice, které mohou ovlivnit způsob prodeje a nákupu vašeho produktu.
2. Pochopte své zákazníky Jakmile si uděláte průzkum trhu, je důležité tomu porozumět co váš zákazník chce. Dobrým způsobem, jak toho dosáhnout, je provést hloubkové rozhovory nebo jednoduše požádat zákazníka o vyplnění průzkumu. Váš průzkum trhu by měl také objasnit, jaké jsou demografické údaje vašich zákazníků a jaké mohou být jejich potřeby.
3. Vytvořte si cílové publikum Jakmile prozkoumáte trh, vytvoříte produkt a pochopíte, kdo to udělá , budete muset vytvořit své cílové publikum. Toho lze dosáhnout provedením demografického průzkumu, který shromažďuje informace o konkrétních lidech, kteří jsou potenciálními zákazníky produktu.
Jaké jsou nejdůležitější prvky, které je třeba vzít v úvahu při optimalizaci pro vyhledávače?
– URL by měla být přímo přeložena do cílového jazyka
-Klíčová slova by měla být v cílovém jazyce
– Obsah by měl být v cílovém jazyce
-Webové stránky by měly být přeloženy do cílového jazyka a všechny stránky by měly mít stejný název a popis
-Měla by být použita místní klíčová slova
– Meta popis a meta klíčová slova by měla být v cílovém jazyce
-Odkazy by měly být v cíli jazykové webové stránky
– Odkazy nejsou povoleny na stejné doméně
-Obrázky by měly být nahrány v cílovém jazyce
Hlavními problémy s vyšším umístěním ve výsledcích vyhledávání na Google jsou nedostatečné stáří webových stránek, nedostatek obsahu a nedostatek klíčových slov. Webové stránky, které se ve výsledcích vyhledávání Google umisťují výše, existují již delší dobu, mají více obsahu a více klíčových slov a jsou na ně propojeny mnohé další webové stránky. Web, který existuje déle, bude mít více obsahu a více klíčových slov než web, který byl právě vytvořen. Čím déle web existuje, , čím více obsahu a tím více klíčových slov bude mít. Na webových stránkách lze nalézt tři typy obsahu, a to text, obrázky a odkazy. Webové stránky s větším množstvím textu budou mít ve vyhledávači větší váhu, protože je k nalezení více informací. Váha webu souvisí s tím, kolik slov je na stránce a jak jsou slova dlouhá. Webové stránky s obrázky se také umístí výše, protože to je vizuál a pokud jsou obrázky relevantní k obsahu na webu, prodlouží to dobu zapojení na webu. Váha odkazu souvisí s tím, jak na něj odkazují jiné webové stránky.
Ve světě, kde je stále obtížnější umístit se na Googlu, je otázka, jak se dostat na první stránku Googlu, stále důležitější. Chcete-li se dostat na první stránku Google v nové zemi, je důležité mít jistotu, že vaše firma je relevantní a přinese zákazníkům hodnotu. Chcete-li to provést, měli byste vytvořit informativní a snadno čitelný web, který představí vaši firmu. To vám dá příležitost zviditelnit se a přilákat návštěvnost z výsledků organického vyhledávání.
Začni
od SEO konzultace
zdarma
Investujte do podrobné SEO konzultace a zjistěte více o výkonu vašeho internetového obchodu. Uděláme pro vás komplexní analýzu, díky které získáte jasnou představu o tom, co je potřeba zlepšit.